Search
Close this search box.
یک راهکار عملی برای توسعه کسب و کار شخصی

امروزه با پایین آمدن درآمد و افزایش تعداد رقبا، اغلب کسب و کارها دچار مشکل شده‌اند. از این رو، صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک را می‌بینیم که به دنبال راه چاره‌ای برای رونق دادن به بیزینس خود هستند. خب احتمالاً برای تمام این افراد پیش آمده که راه‌های زیادی را امتحان کرده، اما به درآمد کافی نرسیده و با بن‌بست مواجه شده‌اند! اما در مقابل افراد زیادی هم وجود دارند که با انجام روش‌های خاص به درآمدهای بالایی دست یافته‌اند. سوالی که پیش می‌آید این است که رمز موفقیت این افراد چه بوده است و چطور به نتیجه‌ی مطلوب رسیده‌اند؟ اولین چاره‌ای که در این زمینه به ذهن می‌رسد، این است که کسب و کارمان را آنلاین کنیم تا بتوانیم مشتریان بیش‌تری را جذب کنیم. در این مقاله از آن آکادمی، راهکاری مفید در همین زمینه به‌منظور توسعه کسب و کار شخصی به شما معرفی خواهیم کرد.

توسعه کسب و کار شخصی با کمک وب و اپلیکیشن

در عصری که فناوری در آن حرف اول را می‌زند، استفاده از فضای وب و اینترنت، بیش از آنکه فکرش را کنید، به‌عنوان یک ابزار مهم و کاربردی برای تجارت و توسعه کسب و کار شخصی به حساب می‌آید. حتی آن دسته از کسب و کارهایی که خود را در زمینه‌ی تجارت سنتی موفق می‌دانند باید به این نکته‌ی مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند. اینترنت به‌عنوان پلتفرمی مناسب برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک است که روز به روز بر تعداد کاربران آن افزوده می‌شود و می‌تواند نقش مهم و تاثیرگذاری در ایجاد روابط تجاری موفق ایفا نماید. از این رو طراحی وب و ساخت اپلیکیشن، نخستین و مهم‌ترین گام در راستای جذب مشتری و بازاریابی اینترنتی در تجارت‌های امروزی، به شمار می‌آید. در ادامه از مزایای طراحی وب و اپلیکیشن برای کسب و کارها بیش‌تر خواهیم گفت.

?? چنانچه طالب آشنایی با نحوه طراحی وب و ساخت اپلیکیشن برای کسب و کار هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا همین حالا در دوره تخصصی آموزش طراحی وب و اپلیکیشن اندرویدی آن آکادمی شرکت نمایید.

با طراحی وب و اپلیکیشن، متفاوت‌تر از گذشته اطلاع‌رسانی کنید!

با طراحی وب و اپلیکیشن، متفاوت‌تر از گذشته اطلاع‌رسانی کنید! برای توسعه کسب و کار شخصی
با طراحی وب و اپلیکیشن، متفاوت‌تر از گذشته اطلاع‌رسانی کنید!

طراحی وب و ساخت اپلیکیشن، به منزله‌ی ایجاد یک کاتالوگ برای کسب و کار می‌باشد. با این تفاوت که کاتالوگ‌ها، تنها شامل متون و تصاویر هستند. اما در سایت‌ها و اپ‌ها علاوه بر تصاویر و متون می‌توان از صوت، انیمیشن و فیلم نیز استفاده کرد و همین امر امکان اطلاع‌رسانی جامع با محتوایی جذاب‌تر را به افراد خواهد داد. از این گذشته هزینه‌ی طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ بسیار بالاست و امکان مشاهده‌ی آن‌ها توسط دیگران بسیار محدود می‌باشد. اما برای طراحی و نگهداری وب و اپلیکیشن، هزینه‌های بسیار پایین‌تری پرداخت خواهد شد، ضمن اینکه هزاران و یا میلیون‌ها کاربر می‌توانند بارها و بارها از آن‌ها بازدید نمایند. توسعه کسب و کار شخصی با کمک وب و اپلیکیشن این امکان را به مدیران و صاحبان کسب و کارها می‌دهد تا از امکانات مختلف تجارت الکترونیک همچون تبلیغات اینترنتی، تبادل بنر و لینک و …، بهره‌مند شوند.

توسعه کسب و کار شخصی و بازاریابی هدفمند با طراحی وب و اپلیکیشن

مدیران و دارندگان کسب و کارهایی که از طریق وب و اپلیکیشن فعالیت می‌کنند و با مشتریان خود در ارتباط هستند، می‌توانند یک دیدگاه جامع نسبت به آنچه که مخاطبان در مورد آن‌ها می‌دانند، بدهند. توسعه کسب و کار شخصی در فضای وب و اینترنت، به صاحبان تجارت کمک می‌کند تا علاوه بر فروش محصولات به مشتریان، بر روی خدمات خود سرمایه‌گذاری کنند و آن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهند. آن‌ها نقاط ضعف و قدرت خود را شناسایی می‌کنند و مشخص می‌کنند که برای جذب مشتریان خود چه مواردی را به‌کارگیرند. در بازاریابی هدفمند، با توجه به کلمات دلخواه، منطقه‌ی جغرافیایی مورد نظر، اصناف و بازار هدف مشخص، اقدامات تبلیغاتی در وب‌سایت و اپلیکیشنی که مختص برند شما می‌باشد صورت خواهد گرفت.

?? همین حالا با شرکت در آکادمی آنلاین آموزش طراحی وب و اپلیکیشن و کنترل وب با اندروید، شروع به ساخت وب‌سایت و اپلیکیشن شخصی کرده و کسب و کارتان را آنلاین نمایید.

با ساخت وب و اپلیکیشن، پیگیر نتایج بازاریابی باشید

با ساخت وب و اپلیکیشن، پیگیر نتایج بازاریابی باشید
با ساخت وب و اپلیکیشن، پیگیر نتایج بازاریابی باشید

زمانی‌که اقدام به توسعه کسب و کار شخصی با کمک وب و اپلیکیشن می‌نمایید، این امکان برای شما وجود دارد تا نتایج بازاریابی و کمپین‌های تبلیغاتی خود را با استفاده از یک سری ابزارهای خاص ردیابی و رصد نمایید. این نتایج به شما نشان می‌دهد که تا چه حد در زمینه‌ی بازاریابی برای کسب و کارتان پیشرفت کرده‌اید. مشاهده‌ی تغییر و تحول کمپین‌های بازاریابی به شما می‌آموزد که چگونه ترافیک و فروش خود را بهبود بخشید.

توسعه کسب و کار شخصی تا مرز بی‌نهایت با طراحی وب و اپلیکیشن

همان‌طور که می‌دانید در بازاریابی به روش سنتی، شما می‌توانستید تنها تعداد محدودی از افراد را به کسب و کار خود جذب نمایید. ضمن اینکه، این کار بسیار زمان‌بر و مستلزم صرف هزینه‌های بالایی بود. اما توسعه کسب و کار شخصی در بستر اینترنت، این امکان را به شما می‌دهد تا حتی با افرادی خارج از مرزهای کشور به سهولت ارتباط برقرار کرده و خدمات و محصولات خود را به آن‌ها معرفی نمایید. موتورهای جستجو بدون صرف هیچ هزینه‌ای کار بازاریابی را برای شما انجام می‌دهند و زمانی‌که افراد به‌دنبال اطلاعاتی از خدمات و یا محصولات سایت شما باشند، این موتورها آن‌ها را به سمت سایت شما هدایت خواهند کرد. با طراحی وب و ساخت اپلیکیشن برای کسب و کار خود، تنها یک کلیک با متقاضیان اطلاعات و محصولاتتان فاصله خواهید داشت و در تمامی ساعات شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل هم می‌توانید با آن‌ها در تعامل باشید.

?? زمان آن رسیده تا با طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن مناسب، اقدام به راه‌اندازی و یا توسعه کسب و کار شخصی خود نمایید. جهت آشنایی با مراحل ساخت وبسایت و اپلیکیشن، همین حالا در آموزش مجازی طراحی وب و اپلیکیشن اندرویدی آن آکادمی شرکت کرده و کسب و کارتان را وارد فضای گسترده‌ی وب و اینترنت نمایید.

سخن آخر
در این مقاله از آکادمی آموزش آنلاین آن آکادمی به بررسی نقش تاثیرگذار وب و اپلیکیشن در توسعه کسب و کار شخصی پرداختیم و گفتیم که دارندگان و صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک با فعالیت در فضای وب و اینترنت می‌توانند تجارت خود را رونق بخشیده و مشتریان بیشتری را جذب نمایند. علاقه‌مندان با شرکت در دوره آموزشی آنلاین طراحی وب و اپلیکیشن اندرویدی اختصاصی کسب و کارشان نمایند و هر زمان که خواستند آن را توسعه دهند.

در اینستاگرام

پیج ما را دنبال کنید!

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

داستان من و آن آکادمی

داستان من و آن آکادمی

تدریس موثر و اثربخش، از مهم‌ترین مولفه‌های آموزشی می‌باشد که تاثیر زیادی بر موفقیت فراگیران دارد. نتایج تحقیقات مختلف، حاکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *